Zece fructe şi legume care ne ajută să slăbim

Mai ales după ce am dat naştere unui copil, sau în oricare altă circumstanţă care ne creează probleme cu greutatea, ne confruntăm cu o adevărată provocare: cum să slăbim şi apoi să ne şi menţinem greutatea?! Urmăm sau încercăm să urmăm variante de diete, care dau sau nu dau rezultate.

Mai ales dupa ce am dat nastere unui copil, sau in oricare alta circumstantacare ne creeaza probleme cu greutatea, ne confruntam cu o adevarataprovocare: cum sa slabim si apoi sa ne si mentinem greutatea?! Urmam sauincercam sa urmam variante de diete, care dau sau nu dau rezultate.

Exista, insa, dincolo de orice dieta, legume si fructe care nu numai ca nuingrasa, dimpotriva, ele pot fi mancate in orice cantitate si chiar ajuta, lapropriu, organismul, la detoxifiere, astfel dand rezultate mult mai bune intr-ocura de slabire.

Fructe

  1. Capsunele

Compozitia chimica a capsunelor presupune intr-o proportie de appx 90%continut de apa. In rest, avem multe vitamine: A, B1, B2, B6, C, E si K, siminerale importante, precum calciu, fosfor, fier, cupru, mangan, potasiu,sodiu. Consumati-le in orice cantitate doriti, ele fiind recomandate in hepatite, anemie, astenie, boli cardiovasculare.

  1. Portocalele

Este una dintre cele mai importante surse de saruri minerale, in specialcalciu si fosfor. Portocala stimuleaza imunitatea si intareste toate functiile organismului.

  1. Merele

Curele cu mere nu degeaba sunt recomandate persoanelor care auprobleme cu hipertensiunea arteriala si colesterolul. Depurative sidetoxifiante, se pot consuma in orice cantitate.

  1. Pepenele galben

Are un continut mare de apa, deci, nu ingrasa. Consumati-l ori de cate ori aveti ocazia, mai ales daca adaugam si o cantitate importanta de vitamineA, B si C, cu proprietati diuretice si laxative.

  1. Ananasul

Este supranumit si “prietenul siluetei”, acest fruct arde caloriile in plus acumulate in organism. Unii nutritionisti recomand ca dupa o masa copioasa sa consumam cateva felii de ananas. El contine in proportie deappx 90% apa, si multe vitamine si minerale: B, C, potasiu, mangan, calciu, iod. Consumul de anans combate arteroscleroza, intrucat impiedica depunerile ateroamelor de grasime pe vasele sanguine.

Legume

  1. Castravetele

Este una dintre legumele cu cele mai putine calorii, cu un continut foarte mare de apa; are cam 10 calorii la 100 gr! In plus, consumandu-l, beneficiem de vitaminele B, C si E, de cantitati de potasiu si sodiu.

  1. Morcovul

Este una dintre cele mai mari si importante surse de vitamina A! Are putine calorii si continut mare de apa.

3.Varza dulce

Este un adevarat izvor de saruri minerale: potasiu, magneziu, calciu, fosfor, sulf, cupru si o furnizoare de vitamine A, B, C, H, K. Are un efect de regenerare a tesuturilor, “intinerind” organismul. Regleaza nivelul glicemiei si, bineinteles, nu ingrasa, putand fi consumata in orice cantitate!

4.Conopida

Ajuta la detoxifierea organismului, previne cancerul si scade nivelul glicemiei. Are un continut foarte mare de vitamina C, B, K si E.

  1. Andivele

Este un adevarat aliat al obezitatii si ai celor care sufera de arteroscleroza sinivel ridicat al colesterolului! In plus, sunt un vitaminizant excelent pentru organism, continand vitaminele A, B1, B2, si importante saruri minerale,precum sodiu, potasiu, calciu, fosfor, magneziu si mangan.

Comentarii

Lasă un răspuns