Sfecla roşie: 10 motive să o incluzi în dieta ta

Usor amaruie, usor acrisoara, usor dulce, sfecla rosie s-ar putea sa nu fie pe placul tuturor. Cu toate acestea, este o leguma mai mult decat uimitoare. Sfecla rosie este bogata in antioxidanti si nutrienti, benefici pentru sanatate.

Iata 10 motive in plus sa adaugi sfecla rosie in dieta ta:

  1. Nu are grasimi trans, grasimi saturate si este foarte satioasa.

  2.  Sursa bogata de acid folic, vitamina din grupa B care ajuta la regenerarea celulelor organismului.

  3. Sfecla rosie este bogata in carbohidrati, care confera energie intregului organism.

  4. Sfecla rosie protejeaza corpul de diferite tipuri de cancer, in special cancer de colon.

  5. Contine magneziu, sodiu, potasiu si vitamina C.

  6. Si frunzele de sfecla sunt comestibile si au aceleasi beneficii ca si radacina. De asemenea, frunzele de sfecla improspateaza respiratia.

  7. Sfecla rosie previne aparitia bolilor cardiovasculare.

  8. Sfecla rosie contine un nivel ridicat de bor, substanta care contribuie la producerea hormonilor sexuali. Romanii antici foloseau sfecla rosie pe post de afrodisiac.

  9. Sfecla rosie detoxifica organismul si purifica sangele.

  10. Sfecla rosie contine substante care ajuta la combaterea depresiei.

Atunci cand prepari sfecla rosie, indiferent ca o gatesti, o faci salata sau suc, ai grija la culoare. Petele ies foarte greu.

De asemenea, ai grija sa cumperi sfecla organica, intrucat, crescand, in sol, ea poate absorbi toate substantele potential periculoase.

Adaugă părerea ta

Comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here