Leguma pe care ar trebui să o consumăm des în această perioadă. Ne scapă de anemie şi de insomnii

Beneficiile salatei verzi pentru sănătate sunt numeroase, potrivit nutriţioniştilor, care ne sfătuiesc, mai ales în această perioadă, să o introducem în meniul zilnic.

Salată verde este bogată în mai multe minerale, printre care magneziu, cupru, potasiu, fosfor sau zinc.

Este de ajutor pentru cei care suferă de anemie pentru că are mult fier şi ajută organismul la creşterea hemoglobinei din sânge şi îi tonifiaza pentru cei care se simt slăbiţi.

Printre beneficiile salatei verzi se mai numară şi faptul că îi poate ajută şi pe cei care suferă de constipaţie. Mai exact, salată verde are un nivel ridicat de celuloză şi îmbunătăţeşte peristaltismul intestinal.

Studiile au mai notat pe lista cu beneficiile salatei verzi şi faptul că e de ajutor în cazul celor care suferă de insomnii. Salată verde are un conţinut important de lecturarium, o substanţă naturală care induce somnul.

Potrivit studiilor, o salată verde are mai multă vitamina C decât o portocală. Mai exact, dacă citricele au în jur de 90% din doză de vitamina C recomandată în fiecare zi, o salată verde oferă organismului o cantitate de 167%. De asemenea, pe lângă vitamina C, salată verde mai are şi o cantitate apreciabilă de proteine. Pe lista cu beneficiile salatei verzi mai trebuie spus şi că are în conţinut toţi cei opt aminoacizi esenţiali.

Din lista cu beneficiile salatei verzi mai trebuie să ştiţi şi faptul că este foarte bogată în Omega 3. Se spune că o salată verde conţine aproape jumătate din cantitatea care este recomandată în fiecare zi. Tot în salată verde se găseşte în jur de 200 mg de calciu pentru fiecare porţie.

Adaugă părerea ta

Comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here