Cum să reduci grăsimea de pe abdomen fără dietă

Circumferinta taliei. Vechiul dusman al femeilor carora, odata cu varsta, le este tot mai greu sa o tina sub control. Dieta si sportul sunt cele doua solutii verificate pentru sculptarea siluetei. Exista, insa, si alte modalitati mai simple de a scapa de aceasta problema. Despre cum reduci grasimea de pe abdomen fara dieta am aflat de la nutritionistul Eve Lynn Kessner.

Desi poate suna emfatic, corpul tau este templul tau. Asa cum il ingrijesti, asa il ai. De aceea, un semnal de alarma ca ceva nu este in regula in organismul tau ar trebui sa il reprezinte momentul in care constati ca talia ta si-a cam pierdut din suplete. Daca nu ai de gand sa schimbi mare lucru in alimentatia ta, pe care o consideri sanatoasa, iata, conform nutritionistului, cum reduci grasimea de pe abdomen fara dieta, doar cu mici modificari ale stilului de viata.

Mesteca mancarea

Suntem tot timpul pe fuga si parca nici mancarea nu mai avem timp sa o mestecam cum trebuie. Daca inghiti mai mult nemestecat, adio gust! In plus, senzatia de foame se va reinstala rapid. Si, uite asa te ingrasi! Asadar, ai grija sa iti mesteci mancarea. Cat? “Pana cand capata o consistenta cremoasa, aproape lichida”, spune nutritionistul. Asta ajuta la procesul de digestie, previne balonarea si previne acea stare de supraplin pe care o ai, de obicei, dupa ce mananci. De asemenea, eviti si formarea grasimii pe abdomen.

Comentarii

Lasă un răspuns