5 alimente care te ajută să dormi

Inainte de a va spune despre ce alimente e vorba, este esential sa precizam faptul ca hidratarea cu apa de-a lungul unei zile este foarte importanta. Nu consumati sucuri acidulate, mai ales nu va atingeti de sucuri care contin cafeina si cofeina. Intr-aceeasi nota de idei, ar fi bine sa renuntati si la cafea.

La fel si respectarea celor trei mese principale ale zilei. Una dintre cauzele unui somn incomplet sau nesatisfacator este reprezentata de o alimentatie incorecta, care de multe ori cuprinde alimente artificiale in exces sau o aglomerare de fast-food in dieta. Este recomandat sa fiti atenta la aceste aspecte, intrucat un somn bun va ajuta sa slabiti. Pe de cealalta parte, este dovedit stiintific ca persoanele care dorm mai putin de 7 ore pe noapte risca sa se ingrase mult mai repede.

Nu va veti astepta, insa primul din cele cinci alimente de care va mentionam anterior este reprezentat de cirese! Acestea sunt singurele care contin in mod natural melatonina – hormonul responsabil de reglarea ciclului de somn. Daca beti suc natural de cirese sau le consumati in forma lor naturala, veti avea un somn mult mai linistit si veti adormi mai usor.

Orezul este un alt aliat al dumneavoastra in lupta cu insomnia. Acesta are un index glicemic ridicat, ceea ce inseamna ca organismul il va digera incet, eliberand zahar si nutrienti mult mai usor in sange. Nu va garanteaza un somn mai bun, dar va ajuta sa adormiti mult mai repede.

Cartofii dulci consumati cu minim doua ore inainte de a va baga in pat va vor relaxa muschii, datorita continutului de potasiu si a unui complex de carbohidrati. Pentru a va face somnul mai lin si relaxant trebuie sa-i gatiti si serviti in coaja lor, dar sa-i spalati bine inainte!

Ceaiul de radacina de valeriana si laptele cald au acelasi efect asupra corpului, in sensul ca il relaxeaza si va pregateste pentru un somn adanc.

Adaugă părerea ta

Comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here